Przejdź do głównej zawartości

Wesele – Najpiękniejszy Dzień w Moim życiu :-)



To już 3,5 roku, kiedy powiedziałam TAK :-)








Ale dzisiaj naszły mnie wspomnienia. 

Dla mnie był to piękny czas. 

Przyznam się, że przygotowywałam się do tego dnia starannie od pół roku.   

Całą aranżacje wymyśliłam sama :-) i to była moja pierwsza aranżacja dlatego jestem podwójnie zadowolona.

Zanim  przyszedł mi pomysł na oprawę musiałam znaleźć sale bo nie ukrywam, że od tego zależało jak będzie wyglądać całość.

Zawsze stawiam na prostotę i elegancję którą bardzo lubię.

Gdy znalazłam salę, wybrałam zaproszenia które stały się inspiracją całej dekoracji :-)
 
Wiedziałam, że nie chce standardowych bukietów tylko wianki, a w środku świece.
Strasznie podobała mi się gipsówka. Ale nie byłam do końca przekonana czy na pewno wianki z samej gipsówki będą pasować – więc zamówiłam 3 próbne.

Dopiero jak je ustawiłam na Sali wiedziałam, że wianek z gipsówki to jest to. Co bardzo polecam. Jeśli nie jesteście pewni, czy aby na pewno dane kwiatki będą pasować albo Wam się podobać zamówcie próbne 




Szkło oraz świece zakupiłam w sieciówce więc koszt nie był duży. Ale dla efektu było warto.

Winietki jak i Menu to kontynuacja zaproszeń były odzwierciedleniem.
W każdej winietce było rafaello.

Zostawiłam białe obrusy i po środku rozsypałam turkusowe kryształki, również zakupione w sieciówce.




Wianki  pojawiły się też na stolikach przed salą, gdzie można było usiąść i chwilę porozmawiać.




Na bocznych kinkietach jak i schodach zawiesiłam kule z gipsówki. Dla mnie ta sala była tak piękna, że nie chciałam jej przytłoczyć dekoracją.





NASZ STÓŁ –  tutaj kontynuowałam wystrój. Nie chciałam aby był tylko w kwiatach. 

Chciałam go spersonalizować. Dlatego zamówiłam napis drewniany z naszych imion i to był główny punkt wystroju do tego oczywiście moja gipsówka w wianku i przed napisem oraz w wysokich wazonach w oknach za nami.

A napis mam do dzisiaj i zawsze mi przypomina ten dzień :-)

Dlaczego nie przysłoniłam okien – ścianką?

Bo za oknami była piękna zieleń i szkoda było mi ją stracić dlatego wstawiłam tylko gipsówkę.




Przyznam, że nie jest to łatwe dla Pani Młodej, która na głowie do tego wszystkiego ma stres i pełno pytań: Czy wszystko wyjdzie dobrze? Czy goście będą zadowoleni? A co jak coś się nie uda?

Pamiętam o 12 miałam fryzjera a o 11 byłam jeszcze na Sali aby sprawdzić czy wszystko jest ok :-)

Cały czas przygotowań uważam za piękny. Może dlatego, że uwielbiam dekorować, projektować i wykonywać ręcznie różne dodatki.

Ale patrząc z perspektywy własnego doświadczenia, lepiej mieć koło siebie osobę która dopilnuje wszystkiego, bo to jeden stres mniej :-)

Dla mnie podwójny bo był to mój pierwszy raz i zamążpójściu i wystroju wnętrz.

Monika
 

 
 
 
 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O mnie

Szukałam zdjęcia, które mogłoby być pod pierwszym moim wpisem i znalazłam to. Pomyślałam: musi się tu znaleźć. Dlaczego? Bo każdy dom, zarówno wnętrze jak i ludzie go tworzący są inni. Nie ma dwóch takich samych. Zawsze znajdzie się coś co je wyróżni i sprawi że będą wyjątkowe Blog TM Home by Monika został stworzony z pasji do wnętrz. Po 10 latach w bankowości postanowiłam robić, to co kocham i jest moją pasją od dzieciństwa. Blog będzie poświęcony wnętrzom, dekoracjom i rodzinnemu ciepłu które tworzy DOM. Bo Dom to nie tylko piękne wnętrza, ale również ludzie Mam nadzieje, ze każdy znajdzie tu coś dla siebie. A jeśli będą tematy które chcielibyście poruszyć zapraszam do kontaktu. Czekam na Wasze sugestie. Pozdrawiam, Monika zdj. internet

Płyta Meblowa czy Drewno

Ostatnio wchodząc do jednej z krakowskich restauracji zobaczyłam piękne stoliki,  a jako ze jestem fanką łączenia drewna z metalem - byłam nimi zauroczona. Jednak jak usiadłam przy jednym z nich i zaczynam się wpatrywac, dostrzegłam, że blat nie jest drewniany, lecz został wykonany z płyty meblowej. Duże było moje zdziwienie, ponieważ do tej pory płytę potrafiłam dostrzec z daleka, a ta wymagała dłuższego spojrzenia. Jak to ja, postawiłam sobie cel: odszukać to idealne za stąpienie naturalnego drewna. Mam !  Znalazłam ! Kolor: naturalny dąb. Grubość : 1,8cm lub 3,6 cm. Metal i faktura drewna - to chyba najpiękniejsze połączenie. Uwielbiam je. Metal zimny, drewno nadaje ciepła, charakteru, całość jest bardzo elegancka, przytulna i klimatyczna. Dwa materiały, które pierwsze przychodzą mi na myśl gdy myślę o ideale Dodatkowa zaleta płyty meblowej są niższe koszty związane z zakupem wymarzonego stołu, stolika, konsoli . Już dziś zapraszam do warsztatu Tec